14 de juny 2013

Contes a casa del Rafel i la Queralt de Tarragona

Truco al timbre. M'obren la porta. La Bàrbara, la mare, em diu que m'afanyi que ja fa una estona que els nens m'esperen... Avui és un dia molt especial pel Rafel, per a la Queralt i per a la resta de la família i acabar-lo amb uns contes els sembla una idea fantàstica. Els dos germans corren per la casa amb pijama, sopats i ben netets... em mirem amb unes carones d'il·lusió que em recorden els nens quan veuen els Reis Mags de l'Orient.

-Si et sembla bé ho farem a l'habitació dels nens -em diu la mare- és allà on sempre expliquem les històries abans d'anar a dormir. 

La mare m'explica que durant la setmana és ella qui conta els contes i els caps de setmana  ho fa el pare. La mare els llegeix contes i el pare se'ls inventa a partir d'unes paraules que trien els nens... Els comento que em recorda als exercicis de fantasia d'en Rodari. Els pares m'avisen que la Queralt es relaxa molt i pot adormir-se.... 

La mare i el pare també volen ser-hi. Cap problema. Abans de començar els comento que no he vingut sola:
-Si no us sap greu tinc un amic que s'espera a la porta i que també li agradaria escoltar els contes... 
Cares d'interrogació. Els presento el Follet Poca Son i la Queralt se'l queda a les mans tota l'estona.

Ens posem còmodes i comencen els contes... Vet aquí una vegada... el cavall del rei en Jaume … en Bernat un nen que s'amoïnava massa per les coses … quatre tigres una mica bèsties i presumits... i de mica en mica els contes van descabdellant-se fins acabar la vetllada amb una petita recepta de pluja i sucre per ser feliç. I vet aquí una gat i vet aquí un gos...

Ens ho hem passat moooolt bé. Ha estat una gran satisfacció ser tan esperada i volguda a casa del Rafel i de la Queralt. Bona nit família i bons contes!
Imma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada